FüleViki 2012.09.09. 12:32

Erdő szélén

20120909746_1347186146.jpg_350x491

Igazából örülnék, ha kapnék néhány véleményt ehhez a képhez, mert én nem vagyok odáig tőle... A fák nem lettek rosszak a háttérben, és úgy külön-külön az emberek sem, de valahogy mintha nem jönne össze az egész... Talán azért, mert a hajak megoldása más, mint ahogy eddig csináltam. Nem biztos, hogy ezt a stílust kéne tovább vinnem. 

Magáról a témáról nem tudok mit mondani. Nem volt semmi ötletem, viszont nagyon unatkoztam, és csinálnom kellett valamit. Megrajzoltam a 3 első alakot, utána napokig hozzá sem nyúltam, mert nem tudtam folytatni. A hátteret 2 nap alatt "csaptam hozzá", mindenfajta tervezés nélkül, ami meg is látszik, mert az egésznek kb semmi értelme. Bár, annyiban igen, hogy most már tudom, merre ne menjek tovább. Annyira rossznak nem tartom, mint ahogy itt most első olvasásra tűnhet, csupán arról van szó, hogy kezdem unni ezt a stílust, de mintha képtelen lennék tovább lépni. Talán nem kéne annyira erőltetnem, elvégre a Szóló szőlő kép, ami az egészet elindította, szintén spontán született.

Szóval várom a véleményeket/kritikákat, ha van kedvetek, ne kíméljetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://fuleviki.blog.hu/api/trackback/id/tr364764340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bius.fule 2012.09.13. 16:30:38

szerintem a ruhák rosszak. vagyis nem, ez így nem igaz, csak együtt nagyon csicsedli. viszont a fák szerintem eszméletlen jók!!! kicsit a herkules jutott róla az eszembe :)

agarajz · agarajz.blog.hu 2014.05.02. 11:36:51

nekem bejön, szerintem sokkal jobbak azok a képeid, amelyek nem egyértelmű, hogy miről szólnak, mint azok, ahol rögtön tiszta minden, és nincs min gondolkodni
szerintem igenis ebbe az irányba mozdulj!

ja, és jól néz ki : )
nyilván az zavar Téged, amit itt bátran be is vallottál: hogy esetlegesen alakult a rajz
ilyen van, de akkor is jobb készíteni így egy képet, mint nem csinálni semmit!

izgalmasak a figurák, érdekes együtt a háttérrel - én simán bekajálnám, hogy volt koncepciód : )

FüleViki 2014.05.03. 12:03:40

@agarajz: Köszönöm a kommentet! Jók a meglátásaid, tényleg százszor jobb, ha egy rajz esetlegesen alakul, mintha minden centije megtervezett lenne. Azt hiszem, egy ideje sikerült rálépnem erre az útra. Lassan egy éve, hogy nem töltöttem fel ide képet, pedig elég sok készült, de majd igyekszem pótolni.
süti beállítások módosítása