FüleViki 2012.09.12. 19:43

Mesemesemátka

mesemesematka2_1347470540.jpg_492x369

Mint a legtöbb esetben, ennél sem tudom pontosan, hogy mikor készült. Nagyjából 2 éve, miután elkerültem Szombathelyről Pestre. Merci és a vőlegénye ihlették, egy kicsit róluk akartam mintázni az alakokat. Ez nem műalkotás, mégcsak műnek sem mondanám, inkább csak egy játék, ami ebben a formában kizárólag a számítógép monitorján létezik. Persze, van tartalma, és jelképeket is találhatunk rajta, hiszen ott a vár, a templom, a Nap, a Hold, a kehely-szoknya stb, de azt hiszem, ezek összességében nem sokat számítanak. Nekem csak az a lényeg, hogy jobb kedvem lesz, ha ránézek, mint ahogy általában jobb kedvem lesz, ha Mercivel beszélgetek. Mert olyankor mindig tudom, hogy nem kell túl menni az Óprencián, hogy találjak egy hasonszőrűt. :)

Különös, hogy mire képesek a színek. Gondolom, sokaknak feltűnt már, hogy a színes képeket mennyivel vidámabbnak találjuk, mint a monokrómakat. Én tudatosan törekedtem rá, hogy ezen a képen minél több szín megjelenjen, minél rikítóbb, de lehetőleg még ízléses formában. Azt hiszem, itt ábrázoltam először az egymás mögötti dombokat, de ezt nem tudom biztosan. A gömbőlyű formákban is ott rejlik a játék, mintha sok-sok labda lenne egymás mögött. Jó érzés volt elkézíteni egy-egy dombot. Ma már nem szívesen színezek számítógéppel, főleg amióta felfedeztem a vízfestéket. Kár, hogy festeni macerásabb, mint rajzolni, ha nem lenne az, biztosan több színes képem lenne. Ha egyszer lesz gyerekem, egy ehhez hasonlót fogok festeni a szobája falára. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuleviki.blog.hu/api/trackback/id/tr704773264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bius.fule 2012.09.13. 16:27:56

addig is az én falam szeretettel és belül meleg téglával vár!

FüleViki 2012.09.13. 17:13:16

Egészen pontosan melyik faladra gondolsz?
süti beállítások módosítása