FüleViki 2012.11.04. 17:28

Hamupipőke

hamupipoke2_1352046276.jpg_998x1360

A klasszikus sorozat 2. darabja. Ajándékba készült egy nagyon kedves ismerősömnek, és jelenlegeg egy 2. verzióra is van megrendelő. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem készítek belőle harmadikat, ha valaki szeretné. Hamupipőkének az én képem esetében nincs különösebben érdekes története, csupán annyi volt a koncepció, hogy egy régi mese illusztrációját készítsem el. Talán érdekesség, hogy amióta ebben a stílusban dolgozom, még nem használtam belső térábrázolást. Nos, ez félig meddig belsőnek számít, bár nem túl bonyolult, és a helyes perspektívára sem figyeltem annyira, ahogy régen szoktam - úgy éreztem, ennek a képnek annyira nincs szüksége rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuleviki.blog.hu/api/trackback/id/tr344888794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása