viki_1353068055.jpg_1400x1992

Sajnos azt kell mondjam, nem csak a címe miatt roncsolt, hiszen a fotó minősége is hagy némi kívánnivalót maga után. Na mindegy, ettől eltekintve a képről a következőket kell tudni:

Köszönet az ötletért Josh Groban fantasztikus tehetségének, ami mármár a zsenialitás határát súrolja, és annak a hátborzongatóan szép produkciónak, amit What child is this címen művelt a karácsonyi albumán. Innen jött az ihlet, hogy próbálkozzunk egy Greensleevs portréval. Alőször is felvázoltam az arcot, aztán kaptam egy kisebb hisztirohamot, mert annyira nem tetszett. Egy laza mozdulattal rádobtam a kacatosládám tetejére, mondván: majd ha elkap az ihlet, rajzolok valamit a hátuljára. Eltelt pár nap, és meglátogatott Merci. Megmutattam neki Josh csodálatos előadását, aztán meghallgattuk újra, majd még legalább ötször. Közben meglátta a portrévázlatot, és elkezdtünk poénkodni, hogy ha egyszer elkészül, életem második rajongói leveléhez mellékelve postára adom. Aztán Merci hazament, én pedig fojtattam tovább napi tevékenységeimet, míg nem egyszer... Halk suttogásra lettem figyelmes a kacatosláda felől. A hang hozzám beszélt, és ezt mondogatta:

"Folytass! Folytass! Fejezz be!"

:D Na jó, nem, szimlán megláttam, és elkapott a "csakazértisbefejezem nehogymárnejöjjönössze" hangulat. Elővettem a vízfestéket, és megállapítottam, hogy rohadjon meg, a fele ki van fogyva... Na mindegy, azért elkezdtem festeni. Természetesen az első 10 percben elrontottan, ugyanis annyira felázott az egész, hogy egy helyen kisimíthatatlan gyűrődés keletkezett az arcon.. Olyan mérges lettem, hogy elkezdtem kézzel nyüszikölni, és egy pontban feljött a papír felső rétege. "Hoppá!" - gondotam magamban, ebből még lehet valami. Megfogtam a kis szakadást, és egy hosszú részen lehúztam a réteget. Ettől kezdve szándékosan roncsoltam az anyagot. Közben vettem vízfestéket, hogy normálisan be tudjam fejezni, és ma éjjel fél kettőkor nagynehezen sikerült aláírnom (mivel az ezüst színű vízfestéket nem fogta meg az a szemét tűfilc...).

Végeredményben megállapíthatom, hogy nem lett olyan rossz, mint amilyenre számítottam. Ennek ellenére festészetből még mindig van hova fejlődnöm, úgyhogy mostantól rajta leszek az ügyön. Persze a kép nem lesz postázva, marad szépen nálam (na, ha valaki meg akarja venni, ne fogja vissza magát, velem lehet egyezkedni :D).

A bejegyzés trackback címe:

https://fuleviki.blog.hu/api/trackback/id/tr214910100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása