FüleViki 2012.08.24. 20:46

Páva minta

pava_minta_1345831517.jpg_446x315

A füzet kezdő oldala. Egy internetes gyolyókilövős játék adta az ihletet, és mivel úgyis egyedi borítót akartam tervezni a vázlataimhoz, átalakítottam, összekutyultam némi népiességgel, hogy hosszas szöszmötölés után megszületett ez itt. Aztán elkövettem egy nagy butaságot, és védelmi célból leragasztottam az egészet átlátszó ragasztóval. Azóta néhány helyen elmosódott egy kicsit, de azért még élvezhető.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuleviki.blog.hu/api/trackback/id/tr604730132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása