FüleViki 2012.08.27. 21:10

Gyöngyök

313943_487578591269188_1309925506_n_1346094140.jpg_512x720

Csak hogy legyen valami szines is. A festészeti tudásom még hagy némi kívánnivalót maga után, de amikor időm engedi, igyekszem gyakorolni. Ez egy vizonylag nagy, 70x100cm-es kép. Vízfestékkel, fekete-piros tussal és némi tűfilc közreműködésével valósult meg. A fotón (ami mellesleg eléggé befénylett, alul a zöld fű a valóságban fekete) nem látszik, és élőben is alig, de már majdnem kész voltam, amikor felborítottam a piros tintát, és az végigfolyt a kép egy részén, beleértve 2 figurát is. Annyira mérges lettem, hogy az egészet ki akartam dobni. Az, hogy ez a kép megmenekült, annak köszönhető, hogy a húgom a szomszéd szobában tartózkodott. Átjött, és közölte, hogy ha befejeztem a cirkuszt, álljak neki kijavítani. Szóval, köszi Bia, hogy helyreraktál! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fuleviki.blog.hu/api/trackback/id/tr294736010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása